Mind ismerjük azt az érzést, amikor a karácsonyi zabálás után lehengerlő erőt érzünk magunkban életmódunk megváltoztatására és a plusz kilók lefaragására – ebben pedig a legkülönbözőbb fogyókúra tippek általában igyekeznek is segíteni bennünket.

Ez a lendület azonban pár hét leforgása alatt sajnos jelentősen lecsökken, és ez különösen jellemző 40-50 felett, elvégre ebben a korban már jóval nehezebb lehet lefaragni a makacs zsírpárnákat. Persze ez nem azt jelenti, hogy 40 felett lehetetlen a fogyás – épp ellenkezőleg! Arról például, hogy hogyan lehet gyorsan fogyni 40 felett, itt írtunk bővebben.

Amennyiben azonban szeretnéd, hogy valóban a múltban maradjon a rád telepedett felesleg, akkor most olyan fogyókúra tippek lesznek birtokodban, amelyekkel hosszú távon érhetsz el változást. Nézzük!

Mit tehetsz a karácsonyi nagy evések után?

Mi sem egyszerűbb! Nemes egyszerűséggel csak ne egyél több édességet, viszont egyél sok zöldséget! Csökkentsd a kalóriabevitelt és mozogj sokat, nem? Ha-ha-ha.

A szkeptikus fogyókúra tippek szerint csak ez a tuti recept, de tudjuk, hogy az élet nem így működik. Ne is szaladjunk ennyire előre! Tudományos tény ugyanis, hogy a zsírdús és magas cukortartalmú ételek hirtelen megvonása olyan elvonási tüneteket okozhat, mint a kábítószereké. Ezek az ételek ugyanis boldogsághormonokat szabadítanak fel és megvonásuk ezek megvonásával is jár.

És hogy akkor mi a teendő? Kerülj egy (vagy inkább 5+1) lépéssel közelebb ahhoz, hogy leadd a nagyi bejglijét – az alábbi fogyókúra tippek betartásával! Ha pedig az új évben elhatároztad, hogy végre megszabadulsz a feleslegtől egyszer s mindenkorra, ezt a cikket is figyelmedbe ajánljuk!

fogyokura-tippek-forever-slim
Az ünnepi étkezések után jöhet a fogyókúra?

5+1 fogyókúra tipp, amit érdemes betartanod az ünnepek után:

Fogyókúra tippek #1: Aludd ki magad rendesen!

Eddig ez nem is hangzik olyan tragikusan, nem? De nem csak azért szerepel a fogyókúra tippek között a jó minőségű alvás, hogy ürügyet szolgáltassunk egy-egy délutáni szundira. Egy rossz éjszaka után testünk ugyanis rögtön cukorért kiált, így már reggel beindul az ördögi kör.

Ha nagy a késztetés és nem egy hosszan tartó energiát biztosító reggelivel kezdünk, az egész nap a vércukorszint hullámzásának jegyében telik.

Ez pedig a raktározás első lépcsője. Ezért kell, hogy a fogyókúra tippek közül az első számú a jó alvás legyen. Mi szükséges a jó alváshoz? Igen, igen, egy kényelmes ágy sem rossz, de próbáltad már a magnéziumot este, lefekvés előtt? Mivel az alvás eleve a napi feszültségek elsimításának időszaka, a magnézium pedig segít feldogozni az ünnepek alatt felgyülemlett stresszt, így az agysejtek alvás előtti magnéziummal történő ellátása csak még biztosabbá teszi, hogy olyan kipihenten ébredj fel, mint Csipkerózsika.

Még erőteljesebben támogatnád az idegrendszered? A B1-vitamin és az Omega 3 zsírsavak további segítséget nyújthatnak.

Fogyókúra tippek #2: A hirtelen váltás nem hoz megoldást!

Tudjuk milyen érzés. Előtted az új év, tele lehetőségekkel, fogyókúra tippek tömkelegével, és noha soha nem bírtál ki 1 hétnél tovább egy diétát, ráadásul már-már allergiás vagy a salátára, azért most elhatározod, hogy ha fene fenét eszik is, Te mostantól nem eszel “semmit”.

Nos. Ez egyrészt mentális és egészségügyi szempontból sem egészséges hozzáállás, másrészt az ilyen hirtelen felindulásból meghozott döntések igen hamar hatalmas kudarcba fulladnak.

Nem csak azért, mert az önsanyargatás hosszú távon nemes egyszerűséggel nem tartható (és nem is egészséges). Hanem azért is, mert minél jobban megszorítod magadat, annál jobban lelassul az anyagcseréd is. Így amikor abbahagyod az önsanyargató diétát, a kilók villámgyorsan visszakúsznak.

Akkor mi a biztos megoldás? Használd ki, hogy a “bőség” gyorsította az anyagcserédet és kövesd az apró fokozatosság elvét. Ne hallgass az önsanyargatást hirdető diétákra és fogyókúra tippek betarthatatlan megszorításaira, hidd el, nem éri meg!

fogyokura-tippek-szepitogepek
Nem kell hirtelen mindent megvonnod magadtól. Csak ügyelj arra, hogy kövesd az apró fokozatosság elvét!

Fogyókúra tippek #3: Ne hagyj ki semmit az étrendedből!

Miért? Mert nagyon fontos, hogy támogasd az anyagcserédet. Minden étkezésed tartalmazzon komplex szénhidrátot, zsiradékot és fehérjét. A részmegvonás olyan, mint a teljes, ugyanúgy rossz hatással van az anyagcserédre. Lassítja azt, így minden étkezés azt mondja a szervezetednek: “Raktározz! Most megkapod, amire szükséged van, tartsd meg akkorra, amikor nem lesz.”

Tudjuk, nehéz elhinni, hogy nem a megvonás vezet a sikerhez, és még véletlenül sem azt mondjuk, hogy egyél bármit, bármilyen mennyiségben. Nemes egyszerűséggel csak arról van szó, hogy hosszú távon – márpedig nem csak pár napig szeretnéd letudni a felesleget, nem igaz? – a fogyókúra tippek legjobb befektetése az lesz, ha megtanulod kontrollálni, hogy milyen minőségű ételeket és azokból milyen mennyiséget viszel be a szervezetedbe.

Fogyókúra tippek #4: Minden reggelt indíts egy nagy pohár citromos vízzel!

Nem véletlen, hogy a kifutómodellek által hangoztatott fogyókúra tippek közül a leggyakoribb az, hogy ők bizony egy nagy pohár langyos citromos vízzel indítanak minden napot. Ez ugyanis nem csak abban segít, hogy azonnal felpörgesd az anyagcserédet, de számos más jótékony hatással kecsegtet. És bár ennél egyszerűbb fogyókúra tipp nem létezik a világon, előfordulhat, hogy miután sikerült kievickélned az ágyadból, nem éppen citromos vízzel jutalmaznád meg magad.

Nem baj! Amennyiben végképp nem bírod a citromos vizet, akkor se hagyd ki az ébredés utáni nagy pohár vizet – ugyanúgy beindítja az emésztést és segít felgyorsítani az agyi funkciókat is. Sőt! Sokan, akik már nem kávéznak, azt mondják, hogy egy pohár víz reggel olyan tud lenni, mint a kávé.

Még többet tennél az anyagcseréd felgyorsításáért? Ügyelj a napi 2-3 liter vízfogyasztásra! (Néha pedig érdemes egy bögre ízesítetlen zöld teával is támogatnod a zsírégetést.)

Fogyókúra tippek #5: Lúgosíts!

A karácsonyi nagy dínom-dánom utáni időszakot Te is tudod, hogy nem úszhatod meg zöldségek nélkül. Nem is azt mondjuk, hogy csak zöldségeken kell élned, viszont arra igenis érdemes odafigyelned, hogy ételeid fele lúgosító hatású zöld forrásból származzon.

Ilyen a spenót, a kelfélék, a brokkoli, a sóska, a búzafű, és az összes zöld leveles, de minden zöldség, és a nem édes, nem túl érett gyümölcsök is. Ezek segítik a zsírban felgyülemlett savas salakanyagok ürülését, ami lehetővé teszi a szervezet számára a zsír elengedését is.

Sőt! Nem csak a fogyásban fognak segíteni, de számos más, a mentális és fizikai egészségre gyakorolt pozitív hatással bírnak – így nem csak azért fogod jól érezni magad fogyasztásuktól, mert karcsúbb leszel, hanem mert összességében jobban érzed majd magad a bőrödben!

Ha pedig nem tudsz rendszeresen odafigyelni ezek fogyasztására, arra is van egy fogyókúra tipp a tarsolyunban – és ez azoknak is jó lesz, akik egyébként nem szeretik a zöldségeket. Szerezd be kedvenc gyümölcsödet (mértékkel, nem akarsz túl sok cukrot bevinni a szervezetedbe) és turmixold össze a fent említett lúgosító hatású zöld forrásokkal – így egy ínycsiklandozó “koktéllal” észrevétlenül viszed be szervezetedbe a jótékony hatású zöldeket!

fogyokura-tippek-forever-slim
Nem szereted a zöldségeket? Nem úszod meg! Add hozzájuk a kedvenc gyümölcsödet és csinálj belőlük turmixot!

+1 Fogyókúra tipp, ha nem onnan fogysz, ahonnan kéne!

Elkezdted leadni azt a bejglit? Nagyszerű! Viszont könnyedén előfordulhat, hogy bár Te például a hasadról szerettél volna fogyni, a makacs zsírpárnák teljesen máshonnan kezdenek eltűnni – olyan helyekről, ahonnan nem szerettél volna fogyni. Ilyen hely például az arcod vagy a melled, amik sajnos erőszeretettel tűnnek el elsőként fogyókúra idején.

Ezzel nem vagy egyedül, hiszen ennek is megvan az oka és sajnos ebben a fogyókúra tippek bizony aligha tudnak segíteni. Sajnos ugyanis az, hogy hova vagy hajlamos hízni, a genetikádba van kódolva. Azt, hogy hova hízol először és honnan tűnnek el az utolsó “centik”, öröklötten kapod, és általában ezek azok a területek, amik a legjobban zavarnak, hiszen hiába eszel makulátlanul, még akkor sem tűnnek el, ha puszta önsanyargatásba torkollik a diétád vagy az edzésterved.

Ne hidd azt azonban, hogy kész, itt a vége, soha nem éred el az áhított alakot. Nem erről van szó! Természetesen ezen területek lefaragására is van napjainkban megoldás, és mielőtt még a zsírleszívásra gyanakodnál, ne aggódj, nem az lesz az. Napjainkban ugyanis már vannak olyan professzionális szalonkezelések, melyek ugyanolyan eredményt érnek el, mint a zsírleszívás (tehát végleg eltüntetik a felesleget, ráadásul pontosan onnan, ahol az Téged zavar – a hasadról, fenekedről, combodról stb.).

Ezek a zsírbontó kezelések. Szeretnél még többet megtudni róluk? Hogy mennyibe kerülnek egy szalonban? Hogy mely kezeléseket lehet otthon, biztonsággal végezni és milyen gyorsan éred el velük az álomalakot? Akkor az alábbi tanulmányunkat Neked találtuk ki!

fogyas-zsirbontas-szepitogepek

Számodra melyik zsírbontó - fogyasztó kezelés lehet eredményes?

Szakértői tanulmányunkból megtudhatod!

Bezárás
×

Cart

Vásárolj még 15.000 Ft értékben az ingyenes kiszállításért!